neděle 30. srpna 2015

Kdo jsem?

Říkáte si... Kam jste se to dostali? Co to je za blog? Kdo je Bella? Jaké tajnosti tady bude psát? Zajímá mě to?...



Na to se tady pokusím odpovědět. Blog jsem založila dnes, 30. srpna 2015, a i když už s blogováním nějaké dávné zkušenosti mám, tentokrát bude vše trošku jinak. Co si budeme nalhávat, s vlastní identitou je těžší "celému internetu" říct prostě vše tak, jak si to myslíte a jak vám slova přijdou na jazyk, potažmo na klávesnici. Proto jsem si vytvořila novou identitu, Bellu, a díky této identitě budu psát na svůj blog vše. Co vše? Vše to, co mě napadne, především to, co nemůžu řešit jen tak s někým, tajnosti, které mě trápí, tajnosti, které prostě nemohu vyslovit nahlas ve své pravé identitě... Nevěra, peníze, láska, sex...

Za tímto účelem je tedy založený tento blog. Jako taková zpověď, zamýšlení se nad vším, co mě přinutí se zamyslet, a možnost sdělit vám své myšlenky, strasti, radosti a další, tajně.

Nedokážu již teď popsat koncept a druh článků, ani kdy mě co napadne napsat, pokud tedy prahnete po blogerce s pravidelnými články a vlogy typu v úterý vás zahltím outfity a popisováním, proč jsem si co vzala na sebe a kde jsem to všecko koupila, ve čtvrtek make-up tutoriálkem jak ze sebe udělat Kim Kardashian, v sobotu nějakým super fit receptíkem a v neděli bůhvíčím, tak tu jste špatně a měli byste raději opustit tuto stránku. :-) A stejně tak ani nečekejte žádné feministické řeči a házení chlapů do jednoho pytle, jsem si plně vědoma, že ženský jsou stejný, mnohdy ještě horší.

Pokud jste se ve čtení dostali až sem a stále vás to zajímá, vítejte na mém "tajném" blogu.

Bella


13 komentářů:

  1. Hodně štěstí v blogování. Hlavně, ať tě to těší a baví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, o to budu usilovat primárně, není nic horšího než články z povinnosti bez radosti z psaní. :)

      Vymazat
  2. Super! Také jsem o podobném blogu přemýšlela, protože bych tato témata nemohla psát na svůj blog, přeci jen mám děti a musím brát ohledy i na ně. Ale o těchto tématech bych mohla napsat myslím už pár románů :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Mně to taky právě už šrotovalo v hlavě dýl, chtěla jsem o tom psát, ale sama za sebe s mým jménem prostě nemůžu. :)

      Vymazat
  3. Ahoj, už se těším na více článků! Tvůj nápad je velice originální a rozhodně zajímavější než všelijaké 'módní blogerky' kterých už je tak dost a je to hrozně materialistické a povrchní. Píšeš skvěle a já se těším na víc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, taková odezva, budu se snažit :) Ale jak píšu, pravidelně to určitě nebude, to bych se musela do nějakých článků nutit a to nechci, jakmile budu mít téma, o kterém chci napsat, máte ho tu :)

      Vymazat
    2. To rozhodně chápu, nuceně už by to nebylo ono. Je lepší pár článků od srdce s radostí než milion pravidelných 'z donucení' :) Těším se!

      Vymazat
  4. Držím palce, konečně bude nějaké vzrůšo ! :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  5. Hodne stesti do blogovani :). Myslim, ze je to fajn napad o necem takovem psat :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný úvodní článek :) Těším se na články

    OdpovědětVymazat

Ráda se dozvím váš názor, připomínku, prostě cokoliv, co mi chcete k článku sdělit. Tady. :)